این روزها نحوه انجام تبلیغات بسیار گسترده شده است. برخی به تبلیغات در فضای مجازی می پردازند، برخی به نصب تراکت و بیلبورد مشغولند و برخی دیگر اقدام به چاپ تیشرت تبلیغاتی می نماند. تیشرت تبلیغاتی نوعی هشمندانه از تبلیغات است که در آن تیشرتی با لوگو و آرم اختصاصی شما، به عنوان هدیه و یا لباسکار به کارمندان و یا کارگران مجموعه داده می شود. تیشرت تبلیغاتی و چاپ روی آن انواع مختلفی دارد که اغلب کارمندان و طرفداران یک برند، اقدام به تن کردن آن می نمایند. در ادامه شما را بیشتر با این محصول آشنا خواهیم کرد.

انواع تیشرت تبلیغاتی

از آنجایی که سبک پوشش تمامی افراد با یکدیگر متفاوت می باشد، تیشرت های تبلیغاتی نیز در سبک ها و طرح های مختلف عرضه و تولید می شوند. برخی از انواع این تیشرت های عبارتند از:

  • تیشرت یقه گرد
  • تیشرت یقه دار (پولوشرت تبلیغاتی)
  • تیشرت اورسایز
  • تیشرت آستین بلند

تیشرت تبلیغاتی یقه گرد

تیشرت های یقه گرد، طرفداران زیادی میان جوانان و حتی افراد میانسال دارند. این تیشرت ها اگر از یک برند خوب و شناخته شده ای تهیه شوند، یکی از سبک ترین، راحت ترین و زیباترین تیشرت های تبلیغاتی خواهند شد. امروزه این تیشرت ها مورد توجه بسیاری از افراد قرارگرفته است. ایران پوشاک به شما این اطمینان را می دهد که تیشرت های تبلیغاتی یقه گرد این مجموعه در گذر زمان دچار رنگ پریدگی و بورشدگی نمی شوند و مدت ها پس از استفاده، همانند روز اول باقی خواهد ماند. پس اگر به دنبال سفارش تیشرت تبلیغاتی برای مجموعه و یا تولیدی خود هستید، مجموعه تولیدی ایران پوشاک بهترین انتخاب برای شما می باشد. چرا که شما می توانید در ایران پوشاک، با قیمت مناسب، بهترین کیفیت را دریافت کنید. جهت خرید تیشرت تبلیغاتی یقه گرد، با دفتر فروش تیشرت های تبلیغاتی تماس حاصل فرمایید.

تیشرت تبلیغاتی یقه گرد

 

تیشرت تبلیغاتی یقه دار (پولوشرت تبلیغاتی)

تیشرت یقه دار نوعی دیگر از تیشرت های تبلیغاتی است که طرفداران خاص خود را دارد. این تیشرت ها در مقایسه با تیشرت های یقه گرد، استایل کلاسیک تر و رسمی تری دارند. جنس اغلب پولوشرت های تبلیغاتی جودون می باشد و از این رو به این تیشرت های یقه دار، تیشرت جودون نیز گفته می شود. کارفرمایان بسته به نوع کار و سلیقه ی خود می توانند این پولوشرت های تبلیغاتی را از یکی از بهترین مجموعه های تولید کننده پولوشرت تهیه نمایند. مجموعه تولیدی ایران پوشاک ارائه دهنده بهترین و باکیفیت ترین تیشرت تبلیغاتی یقه دار، به شما این اطمینان را می دهد که پولوشرت های تبلیغاتی این مجموعه در گذر زمان دچار رنگ پریدگی و بورشدگی نمی شوند و مدت ها پس از استفاده، همانند روز اول باقی خواهد ماند. پس اگر به دنبال سفارش پولوشرت تبلیغاتی برای مجموعه و یا تولیدی خود هستید، مجموعه تولیدی ایران پوشاک بهترین انتخاب برای شما می باشد. چرا که شما می توانید در ایران پوشاک، با قیمت مناسب، بهترین کیفیت را دریافت کنید. جهت خرید تیشرت تبلیغاتی یقه دار، با دفتر فروش تیشرت های تبلیغاتی تماس حاصل فرمایید.

تیشرت تبلیغاتی یقه دار

 

تیشرت تبلیغاتی اورسایز

تیشرت تبلیغاتی اور سایز از آن دسته تیشرت هایی است که طرفداران خاص خود را دارد. این تیشرت تولید کارخانه ایران پوشاک بوده و دارای جنسی خوب (صددرصد نخی)، دوختی عالی و رنگبندی متنوعی می باشد. تیشرت اورسایز تبلیغاتی در سایزهای مختلف L، XL ، ۲XL موجود می باشد و شما می توانید با توجه به نیاز خود، یک یا چند سایز از آن ها را سفارش دهید. اگر میخواهید برای تبلیغات برند خود، از تیشرت اورسایز استفاده کنید، مجموعه تولیدی ایران پوشاک آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. از این رو اگر به دنبال سفارش تیشرت تبلیغاتی اورسایز برای مجموعه و یا تولیدی خود هستید، مجموعه تولیدی ایران پوشاک بهترین انتخاب برای شما می باشد. چرا که شما می توانید در ایران پوشاک، با قیمت مناسب، بهترین کیفیت را دریافت کنید. جهت خرید تیشرت تبلیغاتی اورسایز، با دفتر فروش تیشرت های تبلیغاتی تماس حاصل فرمایید.

تیشرت تبلیغاتی اورسایز

 

تیشرت تبلیغاتی آستین بلند

نوعی دیگر از تیشرت های تبلیغاتی وجود دارد که که از لحاظ جنس پارچه، با تیشرت های یقه گرد یکسان می باشد و تنها تفاوت آن ها، طول آستین آن ها می باشد. تیشرت تبلیغاتی آستین بلند مورد توجه بسیاری از کارفرمایان می باشد. این تیشرت در سایزهای مختل L، XL ، ۲XL موجود می باشد و شما می توانید با توجه به نیاز خود، یک یا چند سایز از آن ها را سفارش دهید. اگر میخواهید برای تبلیغات برند خود، از تیشرت آستین بلند استفاده کنید، مجموعه تولیدی ایران پوشاک آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. . از این رو اگر به دنبال خرید تیشرت آستین بلند تبلیغاتی برای مجموعه و یا تولیدی خود هستید، مجموعه تولیدی ایران پوشاک بهترین انتخاب برای شما می باشد. چرا که شما می توانید در ایران پوشاک، با قیمت مناسب، بهترین کیفیت را دریافت کنید. جهت خرید تیشرت تبلیغاتی آستین بلند، با دفتر فروش تیشرت های تبلیغاتی تماس حاصل فرمایید.

تیشرت تبلیغاتی آستین بلند

 

*جهت مشاهده تمامی محصولات، وارد وب سایت ایران پوشاک شوید.

انواع چاپ تیشرت تبلیغاتی

چاپ سیلک

یکی از رایج ترین روش های چاپ روی لباس، روش چاپ سیلک می باشد. چاپ سیلک که از قدیمی ترین روش های چاپ می باشد،انواع و اقسام مختلفی دارد و بیشتر در تعداد بالا بکار برده می شود. از جمله مزایای این روش می توان هزینه پایین رنگ ، ماندگاری بالا و سرعت چاپ بالای آن اشاره کرد.

برای آشنایی بیشتر با روش چاپ سیلک، روی لینک کلیک کنید.

چاپ سابلیمیشن

چاپ سابلیمیشن یکی از روش های نسبتا جدید چاپ می باشد که در آن ابتدا طرح چاپ بر روی کاغذ مخصوص چاپ سابلمیشن چاپ میگردد و سپس این کاغذ بر روی سطح مورد نظر قرار داده می شود. در مرحله ی آخر طرح به وسیله ی حرارت و همچنین فشار اندک از روی کاغذ به روی سطح پارچه منتقل میگردد. در بازار چاپ سابلیمیشن به نام های دیگری مانند: چاپ حرارتی ، چاپ کاغذی و چاپ دیجیتال نیز معروف می باشد. از جمله مزایای این نوع چاپ، هزینه پایین، قابلیت چاپ بر روی تعداد کم و سرعت بالای آن می باشد. اما این چاپ معایبی مانند: عدم چاپ بر روی پارچه های نخ پنبه و عدم وجود جوهر و رنگ سفید برای این نوع چاپ نیز دارد. برای آشنایی بیشتر و مشاهده سایر ویژگی های این نوع چاپ، وارد لینک شوید.

چاپ DTG

در چاپ دی تی جی (direct to garment) یا چاپ مستقیم، چاپ مستقیماً به وسیله ی هد پرینتر بر روی لباس انجام می شود. کیفیت چاپ در این مدل، بسیار بالا بوده و برخلاف چاپ سابلیمیشن، چاپ بر روی تیشرت های نخ پنبه نیز قابل انجام است. اما هزینه این چاپ در ایران بسیار بالاست و معمولا برای کار تجاری به صرفه نمی باشد.

برای آشنایی بیشتر با چاپ DTG کلیک کنید.

چاپ DFT

از آنجا که روش چاپ مستقیم دی تی جی نسبتاً پر هزینه هست، روش جدیدی مابین این چاپ و چاپ سابلیمیشن ابداع شده است. در چاپ دی تی اف (direct to film) ابتدا چاپ مانند سابلیمیشن بروی کاغذ یا فیلم واسطه چاپ می گردد و سپس این فیلم به وسیله ی حرارت و فشار بر روی پارچه انتقال پیدا می کند. این روش به نسبتا DTG کم هزینه تر و قابلیت استفاده در ابعاد بزرگتر و صنعتی را دارا می باشد.

البته روش های چاپ دیگری نیز وجود دارند که کارفرمایان و سفارش دهندگان عزیز می توانند بنا به نیاز خود، از آن ها استفاده کنند. این روش ها عبارتند از:

  • چاپ ژلاتین
  • چاپ رول حرارتی (چاپ کاتری)
  • چاپ مدیا ( کاتری رنگی)

گلدوزی تیشرت تبلیغاتی

یکی دیگر از راه هایی که می توان به کمک آن لوگو را بر روی تیشرت پیاده سازی کرد، روش گلدوزی می باشد. گلدوزی بر روی تمامی لباس های تبلیغاتی مانند: تیشرت تبلیغاتی، کلاه تبلیغاتی، لباسکار، لباس فرم و … قابل اجرا است. از آنجایی که دستگاه های گلدوزی قابلیت همزمان گلدوزی در تیراژ بالا را دارند، شما می توانید با کمترین هزینه، طرح مورد نیاز خود را بر روی انواع لباس در تعداد بالا گلدوزی نمایید. البته گلدوزی روی تیشرت تبلیغاتی مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه معرفی خواهیم کرد:

  • هزینه گلدوزی و قیمت تمام شده آن پایین می باشد و برای کارهایی با تعداد تیراژ بالا به صرفه می باشد.
  • گلدوزی ماندگاری بالایی داشته و دائمی می باشد.
  • تعداد رنگ بکار رفته در گلدوزی در هزینه آن تاثیر آنچنانی نخواهد داشت.

رنگبندی تیشرت تبلیغاتی

اگر به دنبال تیشرت تبلیغاتی همرنگ با رنگ لوگو و برند خود هستید، ایران پوشاک انتخابی درست برای شما می باشد. ما در ایران پوشاک بیش از ۵۰ رنگبندی را دارا می باشیم که شما می توانید به سلیقه و دلخواه خود، یکی از آن ها را انتخاب کنید.

خرید تیشرت تبلیغاتی چه مزایایی دارد؟

استفاده از تیشرت تبلیغاتی مزایای بسیاری دارد که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد:

  • قابل استفاده برای تمامی افراد اعم از دختر، پسر، مرد و زن می باشد.
  • امکان چاپ و یا گلدوزی لوگوی خود بر روی آن
  • چاپ روی تیشرت تبلیغاتی، نظر همه ی افراد را به خود جلب می کند.
  • قیمت تیشرت تبلیغاتی نسبت به ماندگاری آن بسیار ارزان می باشد.
  • تیشرت تبلیغاتی همانند بیلبورد متحرک بوده و برند شما را در معرض دید همگان قرار می دهد.

هنگام خرید کلاه و تیشرت تبلیغاتی ارزان قیمت به چه نکاتی توجه کنیم؟

هنگام خرید و سفارش تیشرت تبلیغاتی به نکات زیر حتما توجه نمایید.

خرید تیشرت تبلیغاتی از کارخانه

دقت نمایید که برای ثبت سفارش و خرید تیشرت تبلیغاتی، حدالامکان واسطه ها را حذف کنید و برای خرید تیشرت تبلیغاتی ارزان و قیمت مناسب، از درب کارخانه خرید خود را انجام دهید. مجموعه تولیدی ایران پوشاک، با تولید، دوخت و چاپ انواع تیشرت تبلیغاتی، تمامی واسطه ها را از میان برداشته است. شما می توانید در این تولیدی باکیفیت ترین لباس های تبلیغاتی را با ارزان ترین قیمت سفارش دهید.

قیمت ارزان

از آن جایی که مدیریت هزینه یکی از اصلی ترین ارکان های تمامی تولیدی های و شرکت هاست، خرید تیشرت تبلیغاتی ارزان یکی از مهم ترین نکاتیست که باید به آن توجه شد.

کیفیت مناسب

اگر می خواهید از تیشرت تبلیغاتی برای تبلیغ برند و لوگوی خود استفاده کنید، جنس و کیفیت پارچه و تیشرت اهمیت بالایی دارد. اگر از محصولات ضعیف و بی کیفیت استفاده کنید، اعتبار برند شما نیز زیر سوال خواهد رفت.

انتخاب روش چاپ ارزان

پس از آن که جنس و طرح پارچه را انتخاب کردید، نوبت به انتخاب نوع چاپ و یا گلدوزی لوگو خود می رسد. شما می توانید با مطالعه مقاله راهنمای چاپ و یا دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان ایران پوشاک، مناسب ترین و ارزان ترین روش را انتخاب کنید.

تیشرت تبلیغاتی خندوانه

 

سفارش تیشرت تبلیغاتی در تعداد زیاد

مجموعه تولیدی ایران پوشاک امکان دوخت و تولید انواع تیشرت های تبلیغاتی در تعداد زیاد را دارد. شما عزیزان می توانید سفارشات خود را در تعداد زیاد ثبت کنید و لوگوی دلخواه خود را نیز بر روی آن چاپ و یا گلدوزی نمایید. ما در ایران پوشاک این اطمینان را به شما می دهیم که تمامی سفارشات شما را در موعد مشخص، تولید و به شما عرضه کنیم.

سفارش تیشرت تبلیغاتی در تعداد کم

مجموعه تولیدی ایران پوشاک امکان دوخت و تولید انواع تیشرت های تبلیغاتی در تعداد کم را نیز دارد. شما عزیزان می توانید سفارشات خود را در تعداد کم ثبت کنید و لوگوی دلخواه خود را نیز بر روی آن چاپ نمایید. ما در ایران پوشاک این اطمینان را به شما می دهیم که تمامی سفارشات شما را در موعد مشخص، تولید و به شما عرضه کنیم.

تیشرت تبلیغاتی برای هدیه

برخی کارفرمایان تیشرت های تبلیغاتی را جهت هدیه دادن به مخاطبان هدف خود تهیه می نمایند. این افراد معمولا تیشرت های تبلیغاتی را در نمایشگاه ها و سمینارهای مختلف برای معرفی برند خود به بازدیدکنندگان هدیه می دهند. هدیه تیشرت تبلیغاتی تاثیرات زیادی در معرفی برند و جلب اطمینان کاربران دارد. از این رو این روش یکی از ارزان ترین و تاثیرگذارترین روش های تبلیغات به حساب می آید.

مزایای استفاده از تیشرت تبلیغاتی برای کارمندان یک مجموعه

برخی کارفرمایان از تیشرت های تبلیغاتی به عنوان لباسکار، برای کارمندان و کارگران خود استفاده می کنند. استفاده از تیشرت تبلیغاتی برای کارمندان یک شرکت، مجموعه و یا کارخانه مزایایی بسیای دارد که در ادامه معرفی خواهیم کرد.

  • زیبایی ظاهری و یکپارچگی پوششی مجموعه
  • معرفی برند
  • تسلط بالای کارفرما بر روی کارکنان
  • شناخت راحت تمامی کارکنان به وسیله لباس فرم
  • گروه بندی کارکنان به واسطه رنگبندی مختلف لباس فرم
  • عدم نفوذ غیر در مجموعه

معرفی کارگاه تولیدی تیشرت تبلیغاتی ایران پوشاک

ما در کارگاه تولیدی ایران پوشاک، در محیطی حرفه ای و دوستانه در کنار پیشرفته ترین دستگاهای دوخت، چاپ و گلدوزی، اقدام به تولید انواع محصولات اعم از:

  • تیشرت یقه گرد
  • تیشرت یقه دار (پولوشرت)
  • کلاه نقابدار
  • کلاه بافت
  • کاپشن
  • هودی
  • انواع سویشرت
  • شلوار اسلش
  • لباسکار
  • لباس فرم
  • تیشرت تبلیغاتی
  • پولوشرت تبلیغاتی
  • و …

می نماییم. تمام تلاش ما این است که محصولاتی تولید و عرضه کنیم که در کنار قیمت مناسب، دارای بالاتری کیفیت نیز باشند. ما به شما این اطمینان را می دهیم که تمامی محصولات تولید شده توسط کارگاه ایران پوشاک، در گذر زمان دچار رنگ پریدگی و بورشدگی نمی شود و مدت ها پس از استفاده، همانند روز اول باقی خواهد ماند. در ایران پوشاک خرید مستقیم از درب کارخانه تولیدی را تجربه کنید.

راهنمای خرید تیشرت تبلیغاتی

جهت خرید تیشرت تبلیغاتی ایران پوشاک مراحل زیر را انجام دهید.

  1. ابتدا وارد وب سایت ایران پوشاک شوید و تمامی مدل ها با دقت نگاه کنید.
  2. مدل، جنس،رنگ و تعداد مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  3. سپس با دفتر فروش ایران پوشاک تماس بگیرید و تیشرت تبلیغاتی خود را سفارش دهید.

تلفن : ۶۶۷۱۵۳۶۷ – ۳۳۹۸۹۶۴۱
همراه : ۰۹۱۲۳۷۷۰۰۵۰