تولید انواع لباسکار، لباس فرم، روپوش پزشکی، روپوش آشپزی و رستورانی ، کاپشن و شلوار، لباس اداری کار ، جلیقه کار و دوبنده مکانیکی

برای اطلاع از قیمت ها با دفتر فروش تماس بگیرید.

تولیدی لباسکار ایران پوشاک

مجموعه تولیدی لباسکار ایران پوشاک، یکی از بهترین و معتبرترین مراکز تولید انواع لباسکار صنعتی، لباسکار مهندسی، کاپشن و شلوار کار، دوبنده کارگاهی، روپوش آشپزی، لباس فرم و ... می باشد. در این مجموعه تمامی محصولات با بهترین کیفیت دوخته شده و لوگوی مخصوص شما با بهترین و پیشرفته ترین دستگاه ها، بر روی آن چاپ و یا گلدوزی می شود.

خرید لباسکار ارزان

این روزها خرید لباسکار ارزان، یکی از بزرگترین دغدغه های کارفرمایان می باشد. شما می توانید انواع لباسکار مردانه و لباسکار زنانه را با کمترین قیمت در ایران پوشاک تهیه کنید. زیرا در ایران پوشاک خرید مستقیم از درب کارخانه را تجربه خواهید کرد.

چاپ لباسکار

یکی از اصلی ترین دلایل تولید لباسکار، معرفی نام و برند شرکت ها می باشد. چاپ روی لباسکار این امکان را به شما می دهد که تمامی طرح ها و نوشته ها را در رنگ های دلخواه خود چاپ نمایید. مجموعه تولیدی ایران پوشاک انواع روش های چاپ اعم از: چاپ سیلک، چاپ سابلیمیشن، چاپ DTG، چاپ DFT، چاپ ژلاتین، چاپ رول حرارتی (چاپ کاتری) و چاپ مدیا ( کاتری رنگی) را دارا می باشد.

گلدوزی لباسکار

ایران پوشاک امکان گلدوزی طرح و یا لوگوی مورد نظر شما را نیز دارد. شما می توانید بنا به خواسته ی خود طرح مورد نظرتان را بر روی انواع لباسکار مردانه، لباسکار زنانه، لباسکار مهندسی، لباسکار صنعتی و ... خود گلدوزی کنید. دقت نمایید که رنگبندی های گلدوزی ایران پوشاک بسیار متنوع بوده و شما می توانید رنگ دلخواه خود را به راحتی انتخاب کنید.

لباسکار تعداد کم

اگر علاقه مند به سفارش لباسکار با چاپ و یا گلدوزی لوگو خود هستید، اما تعداد افرادی که در مجموعه شما مشغول به فعالیت هستند کم می باشد، نگران نباشید. ما در ایران پوشاک امکان تولید لباسکار تعداد کم را نیز برای شما فراهم آورده ایم. شما می توانید لباسکار خود را در تعداد دلخواه سفارش داده و لوگوی خود را نیز بر روی آن چاپ و یا گلدوزی نمایید.

لباسکار تعداد بالا

مجموعه تولیدی ایران پوشاک، یکی از بزرگترین مراکز تولید و فرش لباسکار می باشد. از این رو این مرکز امکان تولید لباسکار تعداد بالا در کمترین زمان را نیز برای شما فراهم آورده است. تنها کافیست رنگ و طرح مورد نظر خود را انتخاب نموده و با دفتر فروش ایران پوشاک تماس حاصل فرمایید.

قیمت لباسکار مهندسی

برای اطلاع از قیمت لباسکار صنعتی، مهندسی و یا کارگاهی، کافیست ابتدا طرح و رنگ مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس با دفتر فروش ایران پوشاک تماس حاصل فرمایید. البته لازم به ذکر است که مجموعه ایران پوشاک از کیفیت بالاتر و قیمت مناسب تری در مقایسه با سایر رقبا برخوردار است. علت این قیمت مناسب، خرید مستقیم و بدون واسطه از تولیدی می باشد.

راهنمای خرید لباسکار

اگر شما هم نیازمند خرید و سفارش لباسکار هستید، کافیست مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

  • ابتدا وارد سایت ایران پوشاک شوید.
  • محصول مورد نظر خود را از قسمت محصولات انتخاب کنید.
  • تمامی نمونه کارها را با دقت نگاه کرده و بررسی نمایید.
  • پس از انتخاب محصول مورد نظر، با دفتر فروش ایران پوشاک تماس حاصل فرمایید.